مسابقات در بخش‌های تیمی زورخانه‌ای، ۶ رشته مهارت‌های فردی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی طی ۳ روز در سالن ورزشی دانشگاه بجنورد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ 07 January 2020

 رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی به رشته های سومین دوره مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: مسابقات در بخش‌های تیمی زورخانه‌ای، ۶ رشته مهارت‌های فردی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی برگزار می‌شود.

 

الیاس امیرآبادی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری رقابت‌های جهانی ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای اظهار کرد: تاکنون ۲۵ کشور برای حضور در این رقابت‌ها از ۴ قاره جهان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی به رشته‌های این مسابقات پرداخت و گفت: مسابقات در بخش‌های تیمی زورخانه‌ای، ۶ رشته مهارت‌های فردی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی طی ۳ روز در سالن ورزشی دانشگاه بجنورد برگزار می‌شود.

رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی ادامه داد: در رشته مهارت‌های فردی زورخانه‌ای، کباده، سنگ، میل‌گیری سنگین، میل بازی، چرخ چمنی و چرخ تیز ازجمله بخش‌های مسابقات است.

وی همچنین کشتی پهلوانی را در اوزان ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰ و مثبت ۹۰ کیلوگرم اعلام کرد و افزود: پذیرش تیم‌ها از روز ۲۸ دی‌ماه انجام می‌شود و در روز ۲۹ دی‌ماه نیز وزن‌کشی مسابقات و کلینیک مربیان، ورزشکاران و داوران برگزار می‌شود.

امیرآبادی آغاز رسمی سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی را ۳۰ دی‌ماه عنوان کرد و گفت: این رقابت‌ها تا ۲ بهمن‌ماه ادامه پیدا می‌کند.

وی در انتها از حضور یک مربی و داور بومی استان در رقابت‌ها خبر داد و گفت: الیاس امیرآبادی به‌عنوان داور و احسان صالحی به‌عنوان مربی تیم‌های آرژانتین و اکوادور در رقابت‌ها حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار